clanky-06

Negatívny efekt preskakovania fáz predajného procesu.

Predajný proces vždy prechádza určitými fázy a môžeme ho prirovnať ku budovaniu vzťahu medzi dvoma ľuďmi.

Najprv musíte navštíviť miesta kde máte šancu niekoho stretnúť, potom tam musíte prísť v čase keď je tam najviac ľudí, aby sa Vaše šance na zoznámenie zvýšili. Následne medzi zúčastnenými hľadáte niekoho, kto by na prvý pohľad mohol spĺňať Vaše požiadavky na partnera. Ak takého/takú nájdete musíte sa z ňou najprv zoznámiť. Po zoznámení nastáva proces zoznamovania sa a určovania či daný vzťah by mohol byť pre Vás prospešný.

Ak sa naplnia všetky tieto predpoklady a obidve strany vidia v trvalejšom vzťahu hodnotu, tak to potom zvyčajne vedie k uzavretiu manželstva.

Bohužiaľ v biznis realite to niekedy vyzerá tak ako keby ku Vám prišiel niekto ku baru a povedal: „Vy sa mi páčite, môžeme sa zobrať teraz v Sobotu?“.  

Aj keď to v niektorých zriedkavých prípadoch môže fungovať zvyčajne to vedier k tomu, že nemáte čas na to, aby ste na dostatočnej úrovni vybudovali svoju hodnotu pre Vášho potenciálneho klienta a jediné čo mu potom ostane na to, aby dokázal posúdiť Vašu hodnotu je cena.   


Získajte bezplatnú konzultáciu

Close Menu